آموزش اصول مدیریت ایمنی

آموزش اصول مدیریت ایمنی

مدیریت ایمنی شامل شناسایی دارایی ها و داشته های سازمان ( اعم از افراد، ساختمانها ، ماشین الات ، سیستم ها و اطلاعات ) ست که بعد از توسعه، تنظیم سند و اجرای سیاستها و شیوه های محافظت از دارایی باقی میمانند. سازمان ها معمولا از چنین رویه های مدیریت ایمنی برای شناسایی تهدیدها، طبقه بندی دارایی ها و آسیب پذیری های سیستم رایانه ای بهره میگیرند  تا بتوانند روندها را به طور موثر کنترل نمایند.

مدیریت ایمنی موثر، در ایجاد ساختار ایمن برای کسب و کار و کمک به دستیابی به اهداف اهمیت دارد. این مدیریت ایمنی ، به روز ترین آپدیت از اطلاعات و استراتژیهای ایمنی مورد نیاز سازمان را در اختیار میگذارد. و همچنین، برنامه واضح و جامع و موثری را برای پیگیری به سازمان میدهد. مسائلی که باید در  مدیریت ایمنی موثر در نظر داشت شامل روش های سازمانی، فهرستی از تمام دارایی ها برای تعیین سطح حفاظت مورد نیاز برای همه دارایی ها از طریق پیشگیری از حوادث و بهبود و شرح مسئولیت های کارکنان ست.

دوره مدیریت ایمنی ، در مورد درک اصول مدیریت مدرن و موثر عملیات دیدگاه جدیدی را در اختیار شرکت کنند گان گذاشته و مهارت ها و تکنیک های مدیریت امنیت عملی و به روزی که می توانند در هر سازمان و تیم امنیتی تعیین کننده باشند را آموزش میدهد. موضوعات این دروه شامل سیاست ها و رویه های امنیتی، مدیریت ریسک و مدیریت دسترسی و تحقیقات ست. توانایی های مورد نیاز این دوره مدیریت امنیت، توسعه سیاست ها و روش های امنیتی، ارزیابی ریسک، مدیریت امنیت فیزیکی، مدیریت حوادث و انجام تحقیقات در مورد حادثه ست.

به شرکت کنندگانی که دوره ها و ارزیابی ها را با موفقیت بگذرانند، مدرک حرفه ای درجه 4 BTEC در مدیریت ایمنی اهدا میشود.

آموزش مدیریت ایمنی، طیف وسیعی از دانش مرتبط با مدیریت زنجیره تامین  و ایمنی را به افراد و سازمان آموزش میدهد. این آموزش،  افراد را برای نقش مدیر ایمنی آماده کرده و جنبه های پیشرفته مدیریت ایمنی مانند امنیت شخصی، مدیریت بحران، حفاظت از اطلاعات حساس، فساد و انطباق و روند آینده در امنیت را در بر میگیرد. همچنین، در مورد مدیریت نیروی انسانی، مهارت های رهبری و نقش ها و مسئولیت های یک سرپرست امنیتی بحث می کند.

ثبت نام دوره مدیریت ایمنی

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس