آموزش اصول مدیریت کیفیت در اتوماسیون

آموزش اصول مدیریت کیفیت در اتوماسیون

درباره دوره

مدیریت اتوماسیون چیست؟

این مدیریت  وظیفه ارتباط برقرار کردن با افراد مجموعه سازمان یا خارج از سازمان و همچنین داخلی سازمان را به عهده دار است. این سیستم اداری از سیستم مدیریت فرایند و کارتابل تشکیل شده  که با پردازش عملیات سیستم دبیرخانه و سیستم بایگانی در ارتباط می باشد. وصل کردن اجزای اطلاعاتی بخش های مختلف  یک سازمان  در یک قالب نرم افزاری تا انتقال اطلاعات، آمارها و دستورالعمل ها به صورت کاملا همگن انجام می پذیرد که در نتیجه طبقه بندی، تهاتر،تنظیم اطلاعات درون سازمان تسریع شود. از مزیت های دیگه می توان به افزایش ضریب امنیت در نگهداری و پشتیبان گیری از اطلاعات است.

اتوماسیون اداری:

در خارج از ایران به تمامی ابزار‌ها و روش‌هایی که برای فعالیت‌های دفتری به کار برده می‌شود گفته می‌شود که امکان پردازش داده‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری را با استفاده از کامپیو‌تر امکانپذیر می‌سازند. به منظور فراهم آوردن ابزاهایی جهت ساده سازی، بهبود و خودکار سازی فعالیت‌های سازمان از جمله مدیریت داده‌های اداری، هماهنگی جلسات و غیره بوجود آمده است. امروزه این سیستم ها محدود به نگهداری تصویر نوشته‌های دستی نیستند بلکه امکاناتی نظیر تبادل اطلاعات، مدیریت مستندات اداری، کنترل داده‌های عددی، برنامه ‌ریزی جلسات و مدیریت برنامه‌های کاری را نیز پوشش می‌دهند.

 

مدیریت کیفیت

یک سیستم مدیریت کنترل کیفیت باید بتواند شرایطی را فراهم کند تا کارکرد را به سمت رضایت مشتریان به حرکت دراورد.

مزایا:

استفاده از آن مناسب علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه ها و در نتیجه بهره ور شدن سازمان می شود . برای مدیران، کارشناسان، کارکنان دبیرخانه و بایگانی، ارباب رجوع یک سازمان و در نهایت محیط زیست را به دنبال دارد.

  • حذف قابل ملاحظه ای از مکاتبات کاغذی در سازمان
  • انجام تمامی کارهای اداری در هر زمان و حتی خرج از محل کار
  • استفاده بهینه از زمان با عملیات خودکارسازی فرآیندهای اداری
  • ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، ایمنی بالا و مراجعه آسان
  • برداشته شدن دفاتر حجیم اندیکاتور از روی میزکار دبیرخانه
  • تعامل الکترونیکی با سایر سازمان‎ها
  • مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان

ثبت نام دوره مدیریت کیفیت در اتوماسیون

نظرات و دیدگاه ها

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت مرکز آموزش مجازی پارس محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در پارس